Makna Bacaan Solat [ Video ]

Gambar Hiasan
Makna Bacaan Solat

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua muslim dan muslimat yang sudi berkunjung di blog ini. Di sini saya ingin melepaskan satu video yang sangat-sangat bermanfaat untuk anak-anak kecil kita yang baru mengenal erti Solat. Video ini sangat berguna untuk anak-anak anda belajar, membaca, menghafal dan menghayati apa yang terkandung dalam video ini. Video ini sangat kreatif dan sesuai untuk tatapan anak-anak anda semasa belajar kerana hasil pembuat video ini mengunakan lukisannya sendiri serta melukis gambar-gambar yang menarik untuk menarik minat anak-anak anda untuk belajar serta menghafal makna bacaan dalam solat. Mari kita menonton video ini semoga bermanfaat untuk semua saudara-saudara saya semua.

  Sumber    :         Youtube
    Karya      :         iProduksi
   Negara    :         Malaysia
                                  Link Video   : http://www.youtube.com/watch?v=ctd9Va4_CIw

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan :

Catat Ulasan

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MZONLINE MEMBUATKAN HIDUP ANDA SENTIASA PERCUMA. TINGGALKAN KOMEN JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN BLOG MZONLINE INI ATAU ADA KESILAPAN YANG TIDAK DIINGINI SERTA LIKE DAN FOLLOW SAYA OKEY ^_^