Orientasi Menyeramkan


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua rakan-rakan dan Sahabat Blogger yang sudi berkunjung ke sini. Alhamdulillah setelah seminggu aku menghilang akhirnya berjaya jugak aku muncul dialam maya ni walaupun curi-curi online. Korang tahu tak kenapa aku menghilang dan lama tak update blog aku nie ? Meh sini kita rapat-rapatkan saf rengang-rengangkan yang bukan muhrim. Sebenarnya aku telah menjalani satu Orientasi di tempat aku belajar ni tempatnya kat ILP Kepala Batas Penang. Persoalannya kenapa tajuk entry aku kali ini menyeramkan ? Untuk pengetahuan umum waktu orientasi dijalankan tengok la kat gambar tu ape jadi kat aku. harap jangan ketawa kuat-kuat yea ketawa dalam hati sudah!.

Dalam seminggu Orientasi ini dijalankan memang perit untuk menerima dugaan yang datang hanya sabar masih teguh didada. Mungkin Fasi-fasi ingin menguji tahap kesabaran kita. Sentiasa mengikut peraturan, tepat pada waktu dan sebagainya lagi walaupun tido kami tak xcukup. Tapi bab Makan Alhamdulillah la semua cukup sedap-sedap pulak tu. 

Pada 3 hari minggu terakhir, kami pergi ke Kem Titi Hayun, Yan Kedah pada hari itulah apa yang maksud menyeramkan disinilah bermulanya episod yang akan aku buat kenang-kenangan sampai bila-bila memang perit, memang seram, memang sakit hati, memang tak tahan dan memang-memang memang. Untuk shortcut cerita aku nie jom kita pergi pada hari yang terakhir nak cerita something sikit. Kami ade permainan iaitu Explorace ( Betul kot aku eja nie kalau salah maaf no ). Setiap permainan ini ade 7 halangan yang ditempuh. Halangan Pertama, kami di paksa memakan buah peria mentah memang terbaiklah. Sampai di halangan kedua, kami dipaksa lagi makan cabai  dan bawang besar. Untuk halangan seterusnya memang tak boleh diceritakan..hmm..oke lah kat sini je lah yea..nanti saya akan update balik post nie..Assalamualaikum..:(
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 ulasan :

  1. kenA botak pala ka? takpon mesti kena jalan itik...

    BalasPadam
  2. botak kena syco pon kena kena tahan sabo je nie >.<

    BalasPadam
  3. sedap uh buah periam... hahah botak cin !!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Untung la depa tak kena kopi garam tidak semua dah muntah -_-

      Padam
  4. hehehhe .. kmi mmng untung pun .. huhuhuh .. !!

    BalasPadam

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MZONLINE MEMBUATKAN HIDUP ANDA SENTIASA PERCUMA. TINGGALKAN KOMEN JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN BLOG MZONLINE INI ATAU ADA KESILAPAN YANG TIDAK DIINGINI SERTA LIKE DAN FOLLOW SAYA OKEY ^_^