Team Viewer Free Download

Adakah anda ingin membantu rakan atau kenalan dengan masalah komputer mereka dari lokasi yang jauh atau minta mereka membantu anda? Adakah anda ingin membuat fail besar yang disediakan kepada orang lain dengan cepat dan mudah? Atau anda ingin menunjukkan desktop anda kepada seseorang di lokasi yang jauh? Dalam hal ini dan banyak kes-kes lain, TeamViewer adalah perisian percuma terbaik untuk anda. Gunakan TeamViewer percuma sebagai pengguna peribadi dan manfaat daripada keupayaan luas: kawalan jauh PC, pemindahan fail, talian bekerja dengan orang lain dalam satu pasukan, berkomunikasi melalui VoIP atau video, berbual atau menyampaikan talian. TeamViewer adalah mudah untuk menggunakan dan mendapatkan (dan masalah di belakang firewall, pelayan proksi dan penghala NAT). Menguji sendiri: Download TeamViewer (tanpa pendaftaran). Sambungan pertama anda akan berjalan dengan lancar dan dalam dua minit.

Apa yang baru pada versi ini: Versi 7.0.12541 menambah menu konteks untuk tetingkap bual, setiap sesi sokongan jauh mendapat widget bual sendiri di sebelah penyokong, dan tingkah laku tetap scroll bar dalam isu mod skrin penuh.

DOWNLOAD LINK

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan :

Catat Ulasan

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MZONLINE MEMBUATKAN HIDUP ANDA SENTIASA PERCUMA. TINGGALKAN KOMEN JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN BLOG MZONLINE INI ATAU ADA KESILAPAN YANG TIDAK DIINGINI SERTA LIKE DAN FOLLOW SAYA OKEY ^_^