Darah Melayu Dalam Pembikinan


Assalamualaikum wbt.


Darah Melayu itulah tajuk filem yang akan ditayangkan dipawagam tidak lama lagi. Satu Lagi filem yang diarahkan Oleh saudara Mamat Khalid berunsurkan Sejarah. Mengikut pengetahuan saya ini kali pertama Mamat Khalid membikin filem seperti ini. Filem ini menceritakan tentang permulaan munculnya Bangsa Melayu bermulanya Sejarah Tentang Bahtera Nabi Nuh, Sejarah Srivijaya, Sejarah KeSultanan Melayu Melaka, Sejarah Malaya dan sampai hari ini. Filem ini juga untuk membuktikan Bangsa Melayu ini gah dan hebat pada Zaman dahulu sampai sekarang Bangsa Melayu adanya Negara Sendiri. " Takkan Melayu Hilang Didunia " itulah lafaz dari Hang Tuah yang membuktikan Bangsa Melayu takkan hilang didunia walaupun arus masa dan teknologi yang canggih pada hari ini. Bangsa Melayu juga dikaitkan dengan DNA bangsa Yahudi ? Bangsa Yahudi ada 13 Rumpun dan kitalah rumpun yang ke 13 yang hilang dan dicari pada zaman ini. Saya yakin Alter Terahsia Bangsa Melayu akan mercik juga tidak lama lagi InsyaAllah.


ikuti Preview Filem Darah Melayu peringkat demi peringkat jalan ceritanya. 





Selamat Menonton :)
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan :

Catat Ulasan

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MZONLINE MEMBUATKAN HIDUP ANDA SENTIASA PERCUMA. TINGGALKAN KOMEN JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN BLOG MZONLINE INI ATAU ADA KESILAPAN YANG TIDAK DIINGINI SERTA LIKE DAN FOLLOW SAYA OKEY ^_^