Alamak ? Semalam Bufday My Blog

Gambar Hiasan
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua blogger2, rakan2, pembaca2, pelawat2, pencuri2 yang sudi berkunjung di blog yang serba daif ini. Terima kasih kepada semua yang tidak putus2 melawat kat sini. Kesempatan ini saya ingin meminta maaf andai blog saya ini ada kekurangan, kesederhanaan, masalah2 yang tidak dapat di ingini. Berkeyboardnye saya di sini ingin mengucapkan Selamat Ulang Tahun Yang Pertama untuk blog kesayangan saya ini. Kawan2 tak nak ucap ke ? hmm..

Bersempena tarikh keramat ini pihak saya akan menaiktaraf untuk memudahkan anda mendownload di sini. Pihak saya juga akan menaiktaraf templete untuk menceriakan anda yang tak putus2 datang ke sini. Pihak saya juga akan mencari cerita2 yang boleh memberi faedah, kebaikan serta tunjuk ajar yang berguna untuk anda. Saya juga akan belajar bagaimana untuk mencari idea2 yang menarik untuk menceritakan kepada anda.

Disini juga saya ingin khabarkan kepada anda buat masa sekarang saya terlampau sibuk dengan pembelajaran saya. Saya juga bukan sepenuhnya menjadi blogger 24 jam yang sentiasa online. Untuk pertanyaan atau komen, anda boleh tanyakan serta komen di ruangan komen di setiap post untuk memudahkan saya menyemak riaksi anda. Cukup setakat ini saya bercoletah, harap anda masa nanti saya akan update lagi post saya.

Gong Xi Fa Chai untuk kaum berbangsa Cina makan limau banyak2 yea..hehe

Sekian Terima Kasih

*Nota : Alam maya adalah tempat yang terbaik untuk menunjukkan potensi anda berjaya dalam hidup terutama dalam bidang blogger, jutawan online dan sewaktu dengannya.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 ulasan :

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MZONLINE MEMBUATKAN HIDUP ANDA SENTIASA PERCUMA. TINGGALKAN KOMEN JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN BLOG MZONLINE INI ATAU ADA KESILAPAN YANG TIDAK DIINGINI SERTA LIKE DAN FOLLOW SAYA OKEY ^_^