[Video] Pembongkaran Kesesatan SYIAH Serta Bahayanya


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada pengunjung yang sudi berkunjung disini. Alhamdulilah syukur segala puji Allah kerana kita masih diberikan umur yang panjang untuk bertemu di Alam Maya ini. Pada penghujung tahun 2012 ini saya ingin mendedahkan dan membongkarkan kesesatan SYIAH yang kita tidak tahu serta bahayanya. Persoalannya adakah mereka benar-benar Islam yang betul ? SYIAH semakin berani menonjolkan diri walaupun kerajaan sudah memfatwakan bahawa ajaran SYIAH adalah sesat.
Untuk Pencerahan isu ini jom kita sama-sama saksikan video di bawah ini. Sila ambil masa sedikit untuk info yang berguna ini supaya dapat menjaga umat Islam Ahli Sunnah di Negara kita yang tercinta.

Sumber Youtube Video Ihsan Abu Aqif

Semoga dengan adanya video ini dapat membuka mata dan minda kita untuk menolak Ajaran Syiah yang menyesatkan ini. Awasi anak-anak anda supaya tidak terjebak dengan ajaran ini. 

Semoga Bermanfaat Untuk Kita Semua
Tolong Sebarkan
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan :

Catat Ulasan

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MZONLINE MEMBUATKAN HIDUP ANDA SENTIASA PERCUMA. TINGGALKAN KOMEN JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN BLOG MZONLINE INI ATAU ADA KESILAPAN YANG TIDAK DIINGINI SERTA LIKE DAN FOLLOW SAYA OKEY ^_^