Join Says.my Sekarang! Menambah Pendapatan Anda melalui Internet

AsSalamualaikum Salam Sejahtera Salam Ramadan dan Salam 1 Malaysia kepada semua warga MZOnline tersayang. Lama saya tak update Blog macam-macam dah berlaku selepas saya keluar dari menjadi Pelatih Program Latihan Khidmat Negara ( PLKN ) Kumpulan 2 Siri 9 di Kem Tasoh, Perlis. Lupakan pasal tu, hari ini saya nak kongsikan satu entry tentang Ads atau buat duit dalam internet contohnya dari Says.my lebih kurang macam Nuffnang dan Churpchurp.



SAYS.com adalah rangkaian laman crowd-curated news, memberi anda berita yang paling hangat topik trend, remixed dengan video yang betul, gambar, sumber berita yang berbeza, pemilihan, perbincangan! Selain daripada cepat menemui semua yang anda perlu tahu apa-apa tentang topik panas, anda juga boleh...Lanjut Sini


Saya nak ceritakan serba sedikit tentang Says.my ini. Says.my sangat mudah di gunakan hanya share iklan di Facebook, Twitter, Blog dan lain-lain lagi. Contoh iklan yang di kongsikan seperti ini Klik Sini. Mudahkan ? Iklan yang di iklankan ini bertentangan dengan berita terkini, video menarik, tempat pengajian serta berita-berita yang hot belake. Salah satu contohnya ialah tentang Short Filem Raya dari Petronas Klik Sini kalau dekat TV pendek saja iklan tu tapi bila anda klik link tadi baru Full kan video tu ?


Oh lupa, satu lagi contoh iklan ialah Pakej Penerbangan tambang murah ke pulau-pulau, pantai dan ke tempat-tempat yang menarik contohnya Klik Sini. begitu beginilah caranya simple sangat-sangat kerja kita kan?. 


Untuk pergetahuan anda semua hanya sekali klik iklan automatik 20 Sen akan dapat kat kita masuk dalam akaun. Anda dapat Cash Out bila duit anda melebihi RM 50.00 ke atas. InsyaAllah dengan izin Allah.



Ni Dashboard Akaun Saya Tunggu Bape ringgit je lagi nak Cash Out :D
Ok, Setakat tu je yang dapat saya kongsikan untuk pengetahuan UMUM Says.my ini Syarikatnya terletak di Negara-negara Asia salah satunya Malaysia sebab itu saya yakin ini Ads yang benar. Jom sertai Says.my ini mungkin mampu menambah pendapatan anda di Internet.
Sekian Terima Kasih :D - Klik link di bawah kalau anda berminat dengan Says.my ?


Silakan Share Info ini di Facebook, Twitter dan Blog anda..
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan :

Catat Ulasan

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MZONLINE MEMBUATKAN HIDUP ANDA SENTIASA PERCUMA. TINGGALKAN KOMEN JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN BLOG MZONLINE INI ATAU ADA KESILAPAN YANG TIDAK DIINGINI SERTA LIKE DAN FOLLOW SAYA OKEY ^_^