Lagu Terakhir Peninggalan Arwah Along Spoon Untuk Kita Semua


Assalamualaikum Salam Sejahtera dan Salam Satu Malaysia Sahabat MZOnline semua. Untuk Artikel hari ini ialah tentang dunia hiburan. Korang kenal x Along Spoon???..lunak suara dan lenggok nyayiannya boleh membuat wanita-wanita cair..tapi sayangnya Arwah mati dibunuh dengan kejam sekali mengemparkan rakyat Malaysia pada akhir 90'an..Antara lagu popular beliau ialah rindu serindu rindunya, memori sekuntum rindu dan banyak lagi yang hot pada masa itu..

Lagu terakhir peninggalan Arwah ialah Tujuh Gunung Tujuh Lautan. Mari kita sama-sama dengarkan lagu ini!


Bestkan??

Mari kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah kepada beliau semoga rohnya dicucuri rahmat dan di tempatkan bersama orang-orang yang beriman..Amin..

Tinggalkan komen di bawah & jangan lupa follow n Like FB FanPage di tepi ini OK =>
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 ulasan :

  1. Balasan
    1. Yup2..semua lagu kumpulan spoon sedap2 kan tambah suara dia :)

      Padam
  2. ni azlong yg nyanyi bukan along lagu sahaja dibuat oleh along mari ramai2 like fb kelab peminat spoon and spoon band malaysia spoon bakal buat comeback dlm masa terdekat ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ambk sumber nie dekat youtube ada yg komen dekat situ..maaf atas kesilapan..Semoga SPOON dapat kembali ke dunia seni :))

      Padam

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MZONLINE MEMBUATKAN HIDUP ANDA SENTIASA PERCUMA. TINGGALKAN KOMEN JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN BLOG MZONLINE INI ATAU ADA KESILAPAN YANG TIDAK DIINGINI SERTA LIKE DAN FOLLOW SAYA OKEY ^_^