Bunohan (2012) PPVRip


Source: Bunohan (2012) PPVRip RMVB/MKV-KURYU
Ripper: JieAzz
Encoder: Kuryu
Genre: Action | Drama
Runtime: 97 min
User Rating: N/A
Country: Malaysia
Language: Malay
Subtitle: English
IMDB Link: http://imdb.com/title/tt2041321/

Sinopsis
Budak kecil tu dikatakan telah dirasuk dengan semangat(Main Puteri) ayah Adil, Ilham dan Bakar iaitu Pak Eng. Pak Eng merupakan bekas Tok Dalang Wayang kulit.

Adil - Bunga Lalang(Zahiril Adzim)
Beliau merupakan jaguh muda yang terkenal. Mencipta nama besar di gelenggang Muay Thai tapi akhirnya mati sebab diracun.

lham(Faizal Hussein)
Beliau merupakan abang kepada Adil. Mencipta kerjaya sebagai pembunuh upaha haha. Kembali ke kampung halaman untuk mencari taget seterusnya mengikut arahan. Yang dicari bukan lah orang lain, tapi adinya sendiri. Beliau sanggup mengorbankan dirisendiri untuk menyelamatkan adiknya. Datang sebagai pembunuh dan pergi sebagai penyelamat.
  
Bakar(Pekin Ibrahim)
Beliau juga merupakan salah seorang abang kepada Adil. Pulang ke kampung kononnya berniat baik untuk menjaga bapanya yang sudah tua. Tapi nampaknya ada udang disebalik batu. Beliau cuma ingin mengaut keuntungan dengan menjual tanah pusaka ayahnya yang turut dimiliki oleh Adil dan Ilham. Pada mula nampak baik tapi sebenarnya jahat.

DOWNLOAD HERE
===========================
RMVB Version
KONGSIFILES
===========================
MKV Version
KONGSIFILES
===========================

Kredit to TeamHanna :D

*Nota :
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan :

Catat Ulasan

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MZONLINE MEMBUATKAN HIDUP ANDA SENTIASA PERCUMA. TINGGALKAN KOMEN JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN BLOG MZONLINE INI ATAU ADA KESILAPAN YANG TIDAK DIINGINI SERTA LIKE DAN FOLLOW SAYA OKEY ^_^