Sumpahan Kum Kum (2012) PPVRip Full Movie

Sumpahan Kum Kum 2012 PPVRip Sumpahan Kum Kum (2012) PPVRip AVI/RMVB/MKV   213MB

Genre: Seram
Runtime: 88 min
User Rating: N / A
Negara: Malaysia
Bahasa: Bahasa Melayu
Link IMDB: http://imdb.com/title/tt2203909/

MOVIE pLOT
Kisah bermula apabila Mila, seorang gadis yang dibelenggu dengan jerawat, menjaditerlalu malu dengan beliau kelihatan bahawa dia pergi untuk melihat bomoh tempatanuntuk mendapatkan rawatan jarum pesona. Walau bagaimanapun, rawatan datangdengan syarat bahawa Mila tidak boleh melihat ke dalam cermin selama 44 hari, yang dia bersetuju. Di tempat kerja, Mila mengalami perubahan yang besar dalam hidupnyaapabila manusia mula memberikan rupa dan perhatian kedua. Gembira, Mila berjalanrumah untuk melihat ke dalam cermin untuk melihat perubahan yang telah datang ke atasbeliau, hanya untuk menyedari bahawa dia telah melanggar syarat bahawa dia telahdiberikan. Mukanya kemudian menjadi bertambah gawat daripada sebelumnya, dan Milapulangan kepada bomoh untuk memulihkan mukanya, hanya diberi keadaan lain yanglebih teruk daripada sebelumnya.

DOWNLOAD LINK
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan :

Catat Ulasan

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MZONLINE MEMBUATKAN HIDUP ANDA SENTIASA PERCUMA. TINGGALKAN KOMEN JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN BLOG MZONLINE INI ATAU ADA KESILAPAN YANG TIDAK DIINGINI SERTA LIKE DAN FOLLOW SAYA OKEY ^_^