MZOnline Preview

Assalamualaikum dan Salam sejahtera kepada semua rakan-rakan yang melawat blog MZOnline. MZOnline ditubuhkan pada tanggal 09.02.2012 iaitu hari ini jam 11 malam. Nama MZOnline diambil bersempena nama singkatan admin ini sendiri Mohd Zuhairy Osman dan ditambah nline supaya nama ini menjadi sedap di sebut dan mudah di ingat iaitu MZOnline. MZOnline bekerjasama dengan Kitamalu sebuah blog website admin punya sendiri. MZOnline juga di sokong oleh website Cyber Solution yang membantah tindakan SOPA dan PIPA menyekat website File Hosting contohnya Megaupload, Fileserve dan sebagainya lagi. Dengan ini MZOnline mengambil insiatif ini untuk membantu Cyber Solution bersama-sama menjayakan misi positif ini. Harap rakan-rakan semua dapat menbantu kami untuk menjayakan misi ini iaitu misi membuat hidup anda semuanya percuma dan hanya memuat turun bermacam-macam fail dan software yang anda suka. Jikalau kami ada kesulitan harap dapat bersabar.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 ulasan :

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MZONLINE MEMBUATKAN HIDUP ANDA SENTIASA PERCUMA. TINGGALKAN KOMEN JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN BLOG MZONLINE INI ATAU ADA KESILAPAN YANG TIDAK DIINGINI SERTA LIKE DAN FOLLOW SAYA OKEY ^_^