CNET TechTracker Auto Update Software

TechTracker CNET adalah aplikasi percuma dari CNET yang membantu menyimpan perisian pada komputer anda up-to-date. TechTracker berfungsi dengan mengimbas perisian yang dipasang pada komputer anda dan mengingatkan anda apabila kemas kini. Simpan perisian up-to-adalah penting kerana update sering mengandungi patch yang menjadikan komputer anda lebih selamat dan ciri-ciri baru yang membuat perisian anda lebih baik.

TechTracker memanfaatkan perisian katalog CNET Download.com - katalog terbesar perisian di dunia - untuk memberi selamat, kemas kini perisian spyware bebas. TechTracker membuat mudah untuk menjejaki semua kemas kini perisian anda di satu tempat dan memastikan anda menjalankan versi terkini.

null

Ciri-ciri:

Menerima pemberitahuan dan mudah update software anda terkini

Pilih imbasan TechTracker berapa kerap untuk mendapatkan kemas
Menyesuaikan senarai permohonan anda dengan bersembunyi atau skipping pemberitahuan
Melihat maklumat produk, termasuk penilaian dan data perisian
Apa yang baru pada versi ini:

Satu klik dipasang dengan baru "Smart Install": Jimat masa dan mengelakkan klik melalui setiap langkah pemasangan perisian.
Keputusan imbasan serta-merta: Lihat keputusan imbasan anda dengan segera perisian desktop TechTracker.
Kawalan yang lebih maju: Pilih masa yang paling mudah untuk beratur untuk berlari, dan menghadkan bandwidth muat turun anda menggunakan.

DOWNLOAD HERE

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan :

Catat Ulasan

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MZONLINE MEMBUATKAN HIDUP ANDA SENTIASA PERCUMA. TINGGALKAN KOMEN JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN BLOG MZONLINE INI ATAU ADA KESILAPAN YANG TIDAK DIINGINI SERTA LIKE DAN FOLLOW SAYA OKEY ^_^